Baanstatus

• Par 3 - Open
Uitgebreide baanstatus

Lid worden?

Het lidmaatschap van onze vereniging staat voor iedereen open.

Als lid kun je aan alle verenigingsactiviteiten deelnemen. Je betaalt jaarlijks een klein bedrag voor het lidmaatschap. Het speelrecht of de greenfees zijn daar niet bij inbegrepen. Die reken je rechtstreeks met de baan af.

Voordelen

• Je kunt gratis deelnemen aan de wedstrijden en instuiven van de vereniging
  • Als lid ben je aangesloten bij de Nederlandse Golf Federatie (NGF)
  • Wij verzorgen jouw handicapregistratie