Baanstatus

• Par 3 - Open
Uitgebreide baanstatus

Jeugd

Voor de jeugd gaan leren golfen en plezier hebben hand in hand

De Golfschool van Golf & Country Club Regthuys verzorgt de jeugdopleiding. Randy Taylor, de pro van Regthuys, geeft in de zomermaanden elke zondagochtend golfles, speciaal voor de jeugd. Leren golfen en plezier hebben gaan in zijn lessen samen op. Niets is leuker dan om na de les onder begeleiding van jeugdcoaches een ronde op de Par-3 te doen en het geleerde in de baan in de praktijk te brengen. Jaarlijks organiseert de golfschool een aantal leuke activiteiten voor de jeugd, waaronder uitwisselingen met andere vereningen.

Als je baanpermissie hebt gekregen en je een eerste kaart met 19 punten hebt ingeleverd, kun je lid worden van de vereniging en aan alle verenigingsactiviteiten deelnemen. En niet zelden ontpopt een jeugdlid zich als winnaar tijdens de wedstrijden. Met de indeling van flights wordt rekening gehouden met de leeftijd; met leeftijdsgenoten spelen is het leukst.

Het lidmaatschap van de vereniging geeft recht op handicapregistratie incl.digitale NGF pas.

De vereniging sponsort de jeugdopleiding door bij te dragen aan de kosten van de jeugdactiviteiten en prijzen, of door materialen beschikbaar te stellen.

Wil je meer weten of je aanmelden, ga dan naar de website van de baan