Tulpenlus: Open
Zomergreens
Gezelligheid

Jeugd

Voor de jeugd gaan leren golfen en plezier hebben hand in hand

De Golfschool van  Golf & Country Club Regthuys verzorgt de jeugdopleiding. Randy Taylor, de pro van Regthuys, geeft elke zondagochtend golfles, speciaal voor de jeugd. Leren golfen en plezier hebben gaan in zijn lessen samen op. Niets is leuker dan om na de les onder begeleiding van jeugdcoaches een ronde op de Par-3 te doen en het geleerde in de baan in de praktijk te brengen. Jaarlijks organiseert de golfschool een aantal leuke activiteiten voor de jeugd.

Als jeugdspeler word je lid van de Golfvereniging Regthuys. Als je eenmaal op de grote baan mag spelen en je hebt je regelexamen gehaald, kun je aan alle verenigingsactiviteiten deelnemen. En niet zelden ontpopt een jeugdlid zich als winnaar tijdens de wedstrijden. Met de indeling van flights wordt rekening gehouden met de leeftijd; met leeftijdsgenoten spelen is het leukst.

Het lidmaatschap van de vereniging geeft recht op handicapregistratie met de NGF golfpas. Natuurlijk moet je dan wel eerst op de grote baan mogen spelen en het regelexamen hebben afgelegd.

De vereniging sponsort de jeugdopleiding door bij te dragen aan de kosten van de jeugdactiviteiten en prijzen, of door materialen beschikbaar te stellen.

Wil je meer weten of je aanmelden, ga dan naar de website van de baan