Baanstatus

• Par 3 - Open
Uitgebreide baanstatus

Wedstrijden

De vereniging organiseert veel activiteiten

Instuiven

Elke week zijn er 2 instuiven. In de zomer op de dinsdagochtend (vanaf 09.30 uur) en de woensdagavond (vanaf 17.00 uur). In de winter verhuist de woensdagavondinstuif naar de zaterdagmiddag en wordt dan 1 x in de 2 weken gehouden.

Wedstrijden

Per maand worden er minstens 2 wedstrijden gespeeld; een 9-holes en een 18-holes wedstrijd. Er zijn verschillende soorten wedstrijden. De cupwedstrijden gaan over meer rondes verspreid door het seizoen: de All Seasonscup, de Zomercup en het Duo-Kampioenschap. In september vindt het Clubkampioenschap Strokeplay plaats. Deze wedstrijd is op de zaterdag; de golfers, die de cut halen spelen op de zondag om de titel. In de zomermaanden wordt er gespeeld om het Clubkampioenschap Matchplay met de finale in september. In de wintermaanden is er de wintermatchplay competitie. Ook in de zomer wordt het Clubkampioenschap op de Par 3 baan georganiseerd.